zondag 6 december 2015

Deze Jonge Noord-Hollandse wil jouw harde pik in haar strak kutje

Mijn ouders hebben mij goed opgevoed, ik spreek altijd met 2 woorden en ben beleefd. Ja dat is thuis, maar in mijn vrije tijd ga ik echt helemaal los. Helaas kom ik alleen maar jongens tegen die niet serieus kunnen zijn en kom ik dus geen volwassen mannen tegen. En volgens mij zijn die veel beter in bed dan die knullen die alleen aan hun eigen pistooltje denken. Dus ik wil gewoon een avondje seks met jou en daarna gaat ieder weer lekker naar huis, Het maakt mij niet uit of je getrouwd bent of niet, of je kinderen hebt of niet. Waar het mij om gaat is, dat je gewoon serieus bent, in sex dan. Ohja, een harde pik is wel verplicht :p Eentje waar ik eens lekker aan kan zuigen. En als jij mij ook nog eens heerlijk vol spuit, dan ben jij mijn date. 


Dus hoe snel zullen wij afspreken? Klik hier