zaterdag 11 mei 2013

Lilly 34 jaar uit Utrecht, wilt je al dansend tot sex verleiden

Ik heb geoefend, en geoefend en nog meer geoefend, en ik kan nu wel zeggen dat ik het paaldansen goed beheers. Ik heb zelfs een paal in mijn huis staan.
Maar ja mijn bank is leeg, en geen man dus om te verleiden! Nou zoek ik niet alleen een man waar ik voor mag dansen hoor, het is natuurlijk een verleidings dans waarmee ik je wil verleiden tot meer!!

Ik ben een slanke vrijgezelle dame, die mannen graag het hoofd op hol wil brengen.
Ik heb niet al te grote borsten, maar ze staan mooi recht op hoor.
Mijn kutje heeft een klein streepje en is verder geheel kaal.
Ik zorg dat ik er altijd goed geschoren bij loop hoor!
Verder zorg ik er voor dat als ik voor je mag dansen en je mag verleiden dat ik er op mijn allerbest uit zal zien, dus je zal je handen maar moeilijk bij je kunnen houden.
Ik zal je eerst laten zien wat ik allemaal in huis heb, daarna mag je los!!
COMPLEET LOS!!
we kunnen elkaar heerlijk verwennen!!
Ik heb er zin in...jij ook???


Klik hier om me te sturen!