zaterdag 11 mei 2013

CrazyBi 36 jaar uit Coevorden, zoekt een SM sex afspraakje

inds ik van SM heb geproefd kan ik het helemaal niet meer los laten! Ik kwam voor de eerste keer met SM in aanraking door een vriend die fungeerde als meester. Ik heb heel veel van hem mogen leren, maar hij is ermee gestopt omdat hij in een serieuze relatie terecht kwam.

Ik ben gek op SM maar wil het niet 24/7 leven, zodra de SM avond voorbij is wil ik gewoon weer mezelf zijn. Wat ik dus zoek is een dominante man of vrouw die mijn meester of meesteres wil zijn. Ik kan in het weekend altijd en doordeweeks kan ik mezelf ook wel redelijk vrij maken. Als we het spel spelen wil ik nog wel eens expres een stapje op zij doen. Daar ik het ook heerlijk vind om hard aan gepakt te worden en ook mijn straf te ontvangen die erbij hoort. Als je in je eerste bericht aan mij wilt vertellen, wat jij verlangt van je slaaf dan kan ik meteen aan geven of ik daar aan kan voldoen en op welke manier.

Wil jij een SM  sex afspraakje met mij? Klik hier om af te spreken!