zaterdag 27 april 2013

Tanja 27 jaar uit Amstelveel, voor de echte girlfriend experience!

Ik zal mezelf hier even voorstellen, mijn naam is Tanja en ik ben net klaar met mijn studie in Amsterdam. Ik heb lang blond haar, blauwe ogen, ben ongeveer 1.60 m lang en 58kg. Ben op zoek naar 1 vaste lieve suikeroom voor langere periode. Als courtisane bied ik een zogeheten real girlfriend experience. Ik ben een adept in het geven en nemen van plezier zonder het wederzijdse respect uit het oog te verliezen. Zowel geven als nemen doe ik met evenveel passie en zal beiden nooit verwaarlozen zodat het genot altijd voorop zal staan. Ik ben een echte girlfriend experience!! Als je een keertje zin hebt om kennis te maken, en natuurlijk meer dan dat, dan ben ik benieuwd naar je reactie. 

Stuur dan meteen wat informatie over jezelf.