maandag 29 april 2013

Sasha 26 jaar uit Maastricht, deze passievolle studente houdt van tattoos

Extravert, passievol, gedreven, spontaan, optimistisch, verantwoordelijk, open, muziek, kunst, culturele festivals, zangeres, open minded, beleefd tegen vreemden en stabiel; contrasterend hiermee:Ik heb een zwak voor (wereldse) mannen met tattoos. Verder heb ik echt iets met creatieve mensen en vind alles en iedereen leuk die buiten de middenmoot valt.

Ik weet in ieder geval wat niet werkt:
- Als jij close minder of judgemental bent
- Als jij jezelf als emotioneel onstabiel beschouwd.
- Als jij niet zelfstandig bent of initiatief neemt.
- Geen kinderen wilt.
- Als jij pessimistisch bent ( "Ik ga maar van het slechtste uit dan kan het alleen maar meevallen"- type.)
-Als jij extreem dominant bent of wantrouwend.
- Als je jonger bent dan 25.


Ik verwacht jou!