vrijdag 26 april 2013

Mila 25 jaar uit Leeuwarden, houdt van orale seks, speeltjes, anale seks, en diverse standjes

Ik hoop dat je nog even naar me wilt blijven kijken, want ik vindt het heerlijk als ik bekeken wordt.
Nou hoop ik natuurlijk niet dat het alleen bij kijken blijft, want als je daadwerkelijk interesse in mij hebt dan moet je natuurlijk wel actie ondernemen.
Mijn naam is Mila, ik ben pas 25 jaar oud en ik ben single.
Ik zoek een man voor de seks. Iemand waar ik op terug kan vallen als de nood erg hoog is.
Op seks gebied hou ik van orale seks, het gebruik van speeltjes, anale seks, en diverse standjes.
met mij kan je echt wilde en vooral lekkere seks beleven!
Ik zoek een man tussen de 25 en 35 jaar, iemand die goed verzorgd eruit ziet en wel zin heeft in dit seks avontuur met mij.
Ik ben heel discreet mocht dit nodig zijn!, dus als je een vrouw thuis hebt zitten zal ik natuurlijk hier heel voorzichtig mee omgaan. (lees meer)

Contacteer me snel!