zaterdag 27 april 2013

Jelle 31 jaar uit Stein, zoekt snel een one night stand

Heb jij al eens een one night stand gehad?? ik helemaal NIET, en vandaar ook mijn oproep hier!
Wil je dus 1 nacht met mij?
Een nacht vol passie, een nacht vol vuur, een nacht vol van genieten!!
Het klinkt toch fantastisch!!

Laten we elkaar heerlijk verwennen tot in de vroege uurtjes waarna we uitgeblust maar wel voldaan weer afscheid nemen van elkaar!
Nou volgens mij hebben we beide dan een fantastisch iets om op terug te kijken!!
Ik wil je natuurlijk wel eerst wat beter leren kennen, want ik wil wel weten met wie ik te maken hebt, maar ook om te kijken of we op sexgebied een beetje met elkaar overeenkomen.
We moeten natuurlijk niet hebben dat er dingen gebeuren die de ander niet zou willen, want het is wel de bedoeling dat we BEIDE genieten en geen dingen doen die we niet willen!!

Ben jij dus een man voor een one night stand?? MET MIJ!! vertel me dan meer over jezelf! Contacteer me maar! Kus Jelle