vrijdag 26 april 2013

Demi 18 jaar uit Heerlen, wil eindelijk ontmaagd worden

Net zoals elk meisje van 18 die nog maagd is, wil ik nu ook eindelijk eens ontmaagd worden.
Het liefste door iemand uit mijn vriendenkring, want die weten helemaal niet dat ik nog maagd ben.
Daarom zou ik het heel fijn vinden als ik hier iemand tref die er voor kan zorgen dat mijn eerste ervaring toch een ervaring is waar ik met een goed gevoel op terug kan kijken.

Ik wil een man die lief, zacht en aardig is. Iemand tussen de 18 en 25 jaar. Absoluut niet ouder.
Ik zoek niet een jongen die net zoals mij ook maagd is want dan krijg je een hoop gestuntel misschien en dat wil ik niet.
Ik wil echt dat het leuk, mooi en goed is, en dat het ook goed voelt.
Het is voor mij vooral belangrijk dat je begrip kunt tonen dat het voor mij wel heel spannend is en dat we het rustig aan kunnen opbouwen.
Elkaar beter leren kennen, misschien een leuke dag hebben samen, samen wat eten en wat drinken.
Thuis nog even op de bank kunnen zitten, gewoon RUSTIG AAN!!
(lees meer)

Laat weten als je hiervoor in bent!