maandag 29 april 2013

Carlijn 19 jaar uit Eindhoven, houdt van lekker rollebollen met sexy jongens

Hoi allemaal!

Ik ben Carlijn en ik kom uit Breda. Ik ben 19 jaar en ben studente. Mijn interesses gaan uit naar kunst, architectuur, muziek, uitgaan en natuurlijk seks!

Ik zoek een jongen die een leuke, sexy uitstraling heeft. Ik vind jongens met halflang haar leuk en blauwe ogen doen mij smelten. Ik zie er misschien redelijk keurig en braaf uit maar dat is uiterlijke schijn. Tussen de lakens kan ik behoorlijk los gaan en ik zoek iemand die zich ook durft te laten gaan. Maar het moet niet alleen maar om de seks draaien.. Er moet een goede klik zijn en ik vindt het sexy als ik om een jongen kan lachen.

Ben jij de geschikte jongen waarmee ik lekker kan lachen en rollebollen dan hoor ik het graag van je! Ik zoek jongens van mijn leeftijd.. Dus 18 t/m 24. Op reacties van oudere mannen reageer ik niet.. Of je moet echt helemaal binnen mijn straatje vallen, dan maak ik graag een uitzondering haha!




 Laat maar een leuk berichtje achter!